Alla inlägg under februari 2007

Av Mise - 27 februari 2007 19:54

Nu har jag äntligen fått komma in i vardagsrummet, först var jag jättebusig så mamma skällde på mig. Men sen lugnade jag ner mig. Har tittat på tv, sovit lite också.Mamma tog fram två bollar som jag lekte med, den ena är en pingla i och den andra är mjuk. Det är några dagar sen jag lekte med dem för de har legat under ett skåp.

Av Mise - 27 februari 2007 15:08

Jag är på mycket bättre humör nu, mamma kom hem med en påse med jättegod mat. Lax och forell... MUMS!Mamma har också köpt en bok där hon ska skriva vilken mat jag tycker om och inte tycker om.Här är jag när jag leker lite med vatten.

Av Mise - 27 februari 2007 09:58

Jag var på lite dåligt humör i morse. Mamma ville att jag skulle gå in från hallen när hon skulle gå ut, men det ville inte jag.Mamma försökte lyfta mig men då försökte jag bita henne, men hon var snabbare än mig.När hon hade försökt några gånger, så anföll jag mammas arm. Hon tog mig i nacken och jag skrek lite för att det gjorde ont. Sedan stängde hon in mig i den stora hallen och gick till bussen.

Av Mise - 26 februari 2007 20:17

Idag var jag hemma själv några timmar, sen kom pappa hem.Jag får inte gå in i vardagsrummet eftersom det ligger tvätt på golvet. Mamma ska vika den och sen får jag gå in igen.Jag lekte lite med vatten i morse och med ett garnnystan mamma har gett mig.Mamma gav mig en liten bit kassler, det tyckte jag inte om.Fick lite potatis med det ville jag inte ha idag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja smaka surströmmingsglass?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards