Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Mise - 26 mars 2007 18:02

Idag tog mamma på mig min sele, fast det tog en stund för jag ville inte ha den på. Men när mamma tog ut mig på balkongen så satt jag stilla då hon tog på mig min sele. Sen när jag hade den på så gick vi in i hallen, mamma pekade på dörren och frågade om jag ville gå ut. Det ville jag. Vi gick ut i trapphuset men där stannade jag, mamma fick bära mig ner för trappan. Först när vi kom ut var jag rädd men det glömde jag fort bort. Oj så mycket spännande det fanns där ut. Jag tittade på bilarna och lyssnade på fåglarna. Tyckte det var lite obehagligt att gå på asfalten så jag gick ut på gräset i stället. Jag gick också ner vid tvättstugan, behövde inte gå i trappan för brevid fanns en märklig backe. Luktade och lyssnade och tittade på allt spännande. Sen när mamma sa att vi skulle gå in ville jag inte alls följa med. Mamma visade mig hur jag skulle gå i trappan, hon lyfte mitt ena framben och satte tassen på trappsteget. Sen gick jag själv upp och när vi kom ut på luftgången så stannade jag vid första dörren. Då sa mamma att jag var duktig som hittade rätt dörr. När vi var inne igen fick jag två godisar för att jag varit duktig ute och lyssnat på vad mamma sa.Hoppas jag får gå ut fler dagar för det var jättekul.Mjau mjau

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja smaka surströmmingsglass?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards